Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Σ` ένα όνειρο από χιόνι...








Καλησπέρα σας!

Ναι, το ξέρω... Είπα πως θα ποστάρω μόνο αν με παρακαλέσετε (τα μηνυματα διαμαρτυρίας και απεργίας πείνας ήρθαν βροχή) ή αν γίνει κάτι συνταρακτικό. Δεν έγινε τίποτα... Απλά είχα την ανάγκη να γράψω.

Σήμερα ψικλοχιόνιζε και εγώ έδινα μάθημα!!! Δεν είναι άδικο...; Ήθελα να ξυπνήσω το πρωί και να χουχουλίσω στο ζεστό κρεβατάκι μου, με την κουβερτούλα, το παπλωματάκι και τις κάλτσες- γουρουνάκια. Να σηκωθώ με την ηρεμία μου και να κάτσω δίπλα στο καλοριφέρ (μιας και δεν έχω τζάκι) με ζεστή σοκολοτίτσα και να αναγναντεύω απ` το παράθυρο τις λιγοστές νιφάδες που πέφτουν ανάλαφρες και με χάρη. Να πλυθώ και να ντυθώ με τρομακτικά νοχελικούς ρυθμούς και να κάνω μια βόλτα στην παραλία ενώ το χιόνι κάνει πουά το μαύρο σκουφί μου και παράλληλα το μυαλό μου αδιάζει. Η μυρωδιά της θάλασσας, η ψυχρότητα του αέρα και η βελούδινη υφή του χιονιού ανοίγουν την ψυχή και το μυαλό μου, με βοηθούν να σκεφτώ καλύτερα και μου βγάζουν όλο το βάρος και τη θολούρα που έχω. Μετά να κάνουμε βόλτα με τα φιλαράκια στο κέντρο: να καφριλιάσουμε, να γελάσουμε, να χαζέψουμε τις βιτρίνες και τον κόσμο, να φάμε το σουβλάκι μας στο παγκάκι και να παίξουμε πατατοπόλεμο και για φινάλε ζεστή σοκολάτα (έχει την τιμιτική της αυτές τις μέρες) με θέα την Ακρόπολη! Το βράδυ να μαζευτούμε σπίτι μου με ποτάκι και φαγητό (απ` τα χεράκια μου, φυσικά!), να παίξουμε επιταπέζια, να μιλήσουμε και να κάνουμε σχέδια για το καλοκαίρι... Τέλος, όταν θα φύγουν όλοι αργά το βράδυ, να βάλω μουσικούλα, ένα ποτήρι κόκκινο κρασί και να κάτσω στο μπαλκόνι κι έτσι να με βρει το πρωί ο ήλιος, κουκουλωμένη με την κουβέρτα και το μυαλό χωρίς σκέψεις!

Κάπως έτσι ονειρευόμουν τη σημερινή μέρα και όχι έτσι όπως εξελίχθηκε: ξύπνημα- διάβασμα- εξετάσεις- μίνι βόλτα- σπίτι- διάβασμα.

Είχα καιρό να ανεβάσω ένα «ρομαντικό» άρθρο, άρθρο που να θυμίζει τη Λεύκη έτσι όπως ξεκίνησε. Λαμβάνω κατά καιρούς mail, στα οποία λέτε ότι το κάφρικο στυλ γραφής δε μου πάει καθόλου και πως προτιμάτε την παλιά Φλου. Αυτό δεν εξαρτάται από μένα, αγαπητοί μου αναγνώστες, αλλά από τη διάθεσή μου και το θέμα που θίγω. Σήμερα ήμουν σε ρομαντικό mood, αύριο ποιος ξέρει...

Καλό ξημέρωμα!






18 σχόλια:

  1. Γράψε ότι γουστάρεις, εμένα μου αρέσει και η και η ρομαντική και η κάφρικη γραφή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα Λεύκη...να γράφεις όπως σου βγαίνει από μέσα σου...
    Καλό μήνα εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως όρισες στην παρέα μας Χριστίνα! Εύχομαι να περάσεις όμορφα! Έτσι θα πράττω! Καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  3. Λίγες νιφάδες? Τσ τσ τσ. Εδώ άσπρισε ο τόπος χθες το βράδι και σήμερα το πρωί. Τώρα βέβαια λιώνει το χιονάκι. Ζήλεια ψώρα! Γρήγορα για διάβασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δε θα δείξω το πόσο ζήλεψα! Απλά θα σου πω ε, σιγα χιονι... Τι πρωτότυπο!!!! Αμέσως έφυγα για διάβασμα (μωρέ καλά το είπα εγώ snake στον κόρφο μου!!!).

      Διαγραφή
    2. Έτσι ακριβώς...Εκτός αν θες να παίξω το ρόλο του διαφθορέα ως Snake και να σου λέω "μη πας για διαβασμα. Βγες έξω. Φόρτωσε τα στο κόκκορα" κτλ κτλ...

      Διάλεξε!

      Διαγραφή
    3. Η αλήθεια είναι ότι το πιο αλάνι- διεφθαρμενο στυλ σου παει καλύτερα! Παρ` όλα αυτά "παιξ` το" όπως θες. Έτσι θα γινεις και ο Blogικος μου μπαμπας!

      Διαγραφή
    4. Εχεις daddy-issues? Τσ τσ τσ...(Σορι αλλά you got it coming!) χαχαχα.

      Ως διπολική προσωπικότητα με τασεις σχιζοφρενειας...θα αλλαζω ρολο ανάλογα με τα κέφια. Σύμφωνοι?

      Να ξέρεις πως ως blogiκος σου μπαμπάς τότε ΧΑΡΤΖΗΛΙΚΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ...

      Διαγραφή
    5. Μίλα παιδί μου ελεύθερα, δε θα σου κόψω πρόστθιμο! Σύμφωνοι. Με πρόλαβες πάνω που είχα σκοπό να ζητήσω αύξηση!

      Διαγραφή
  4. Μα καθε blog ειναι σαν ενα προσωπικο ημερολογιο! Γραφεις οτι νιωθει η ψυχουλα σου!:)

    Ομορφο το αρθρο σου αν και λιγο παραπονιαρικο!^ Συνεχισε ετσι!!

    Καλο σου βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κάθε άρθρο μου είναι και μια κατάθεση ψυχής, μικρή μου! Είναι & πολύ παραπονιάρικο, γιατί τελικά αν σχεδιάζεις κάτι ποτε δε σου βγαίνει όπως το θες!

      Καλό σου βράδυ & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. αααααααα!!!!!!!!!εδω το εχει στρωσει!!!!!!!!και ειναι πανεμορφοοοοοοο!!!!!!!αν ησουν εδω σιγουρα θα ηθελες να κυλιστεις πανω στο ασπρο ''σεντονι'' ;) ;)
    'Η να σε ριξουμε πανω σε αυτο φωναζοντας ''επιθεσηηηηηηηηηη''!!!!!!!!δεν πειραζει λατρεμενηηηηη.....αλλη φορααα......
    Με αγαπη απο Γιαννενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας φθονώ! Αλλά δεν πειράζει! Μετά την εξεταστική κατεβείτε και τα δυο σας, σας πεθυμησα! Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Σπανίζει ο ρομαντισμός στις μέρες μας και χάρηκα που διάβασα κάτι τόσο γλυκό! Αλλά και με τις καφρίλες χαίρομαι, να ξέρεις!

    Κάλτσες γουρουνάκια? Με αποτελείωσες!
    (έχω και μια εκτίμηση στα γουρουνάκια, δεν ξέρω αν φαίνεται!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι απ` τη φύση μου ρομαντική Nam. Η καφρίλα υπήρχε στο DNA μου αλλά εκδηλώθηκε όταν άρχιζα να παρέα με κάφρους!

      Ναι καλτσες γουρουνακια! Στο επόμενο ποστ θα ανεβάσω τη φωτο να τα θαυμασεις!

      Διαγραφή
  7. Πφφ... Ευτυχώς που κάποιος ξύπνησε χαρούμενος σήμερα και με έκανε να ξεφύγω λίγο απο τη μιζέρια μου (οι κακές συνήθιες πολύ δύσκολα κόβονται βλέπεις)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε το λες ακριβώς χαρά, παραπονο το λες (γτ είμαι και γκρινιαρα!). Χαίρομαι, πάντως, που τα καταφερα!!! Εμένα μου λες....

      Διαγραφή