Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Τις Κυριακές από παιδί τις σιχαινόμουνα




Καλησπέρα σας! Ξημέρωσε και πάλι Κυριακή και για ακόμη μία φορά  πέφτω σε κατάθλιψη. Γιατί; Γιατί τις Κυριακές από παιδί τις σιχαινόμουνα. Όταν ρίχνει το πέπλο της η νύχτα Σαββάτου, έχω πάντα μια γλυκιά μελαγχολία. Μόλις το ρολόι δείξει 24:00,χτυπαέι την πόρτα η θλίψη και την υποδέχομαι με ανοιχτές αγκάλες.

Μπλα, μπλα, μπλα… Φετιχιστικό μελόδραμα, ξέρω. Τι να κάνω, όμως;
Μου τη δίνει αυτή ημέρα όσο τίποτα άλλο! Χειμώνα- καλοκαίρι, Πάσχα- Χριστούγεννα. Πάντα. Έχει ένα κάτι τι αυτή η μέρα… Δεν μπορώ να το εξηγήσω, ούτε να το περιγράψω καν…

Την Κυριακή δεν έχω τι να κάνω και το μόνο που νιώθω είναι απόλυτη μοναξιά σκεπτόμενη πρόσωπα αγαπημένα πρόσωπα, χαμένες ευκαιρίες, αμέτρητες μαλακίες και γενικότερα όσα έχω κάνει στη ζωή μου.

Τελικά, μπορεί να μη μ` αρέσει, επειδή έρχομαι αντιμέτωπη με τους φόβους και τα «χρωστούμενά» μου. Όπως και να `χει ποτέ μου δεν τη χώνεψα αυτή τη μέρα…


Ξέρετε μόνο πότε μ` αρέσει αυτή η μέρα; Ακούστε σκηνικό: χειμώνας με καταρρακτώδη βροχή και εγώ να είμαι κουκουλωμένη στο κρεβάτι μου! Τί να πείτε, καθένας με τα βίτσια του…




Εκτός, όμως, απ` αυτά είναι και πρόδρομος της Δευτέρας, της χειρότερης μέρας για τους περισσότερους. Εγώ πάλι προτιμώ τη Δευτέρα απ` την Κυριακή. Εσύ είσαι ανώμαλη, δεν την παλεύεις! Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου! Δεν ξέρω αν έχω να πω κάτι άλλο. Ίσως, απλά, είχα την ανάγκη να γράψω έστω κι αυτά τα λίγα σήμερα για να ξαλαφρώσω την ψυχή μου…

Καλό υπόλοιπο Σ/Κ… 



 

4 σχόλια:

  1. Αγαπητή Λεύκη, καταλαβαίνω τι νιώθεις ακριβώς γιατί... τα ίδια συναισθήματα και εικόνες τρέφω για το Σάββατο! Και όχι, δεν είσαι ανώμαλη που προτιμάς τη Δευτέρα έναντι της Κυριακής (εξάλλου και εγώ το ίδιο κάνω!), είσαι ένας φυσιολογικός άνθρωπος που δεν φοβάται το ξεκίνημα της εβδομάδας (=υποχρεώσεων)! Καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Rockmantic, χαίρομαι που ανακαλύπτω όλο και περισσότερους ανθρώπους που έχουν τις ίδιες – ή έστω παρόμοιες- ευαισθησίες, προβληματισμούς και σκέψεις με μένα. Το Σάββατο δεν μπορούσα να καταλάβω για ποιον λόγο δημιουργεί αυτά τα συναισθήματα, αλλά τώρα που είσαι το δεύτερο άτομο που μου το λέει, ε όλο κάτι θα `χει κι αυτό :). Εύχομαι και σε σένα μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Νόμιζα πως ήμουν ο μόνος που η Κυριακή έχει μια τέτοια "μεταφυσική" δραστηριότητα επάνω μου! Ευτυχώς δεν είμαι ο μόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνεχώς ανακαλύπτω άτομα, στα οποία η Κυριακή επιδρά ως… paranormal activity. Οπότε, don`t worry, δεν είσαι μόνος σου σ` αυτό!

      Διαγραφή